Viimasel paaril aastal tagusid rallitiimid aina valjemalt nurinatrummi, millega nõuti segaetappide kaotamist. Kui ühe ralli jooksul tuli kihutada nii kruusal kui ka asfaldil, läksid kulud liiga suureks ning tööpäevad ebameeldivalt pikaks. Meeskondi võetigi kuulda ning Kataloonas kihutati tänavu täies ulatuses kõval kattel. Tulemus? Trummipulkade järele haarasid hoopis sõitjad.
Loe edasi: Lahingu võitnud Hyundai lükkas Toyota võidupeo(d) edasi -
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Täna algab Kesk-Euroopa ralli – Tänak ja Järveoja suures mängus!
Täna saab Saksamaa, Tšehhi ja Austria piirialadel alguse 2025. aasta autoralli maailmameistrivõistluste 12. etapp – Kesk-Euroopa ralli (Cen...

-
Meie aja järgi täna varahommikul lõppenud 2024. aasta autoralli maailmameistrivõistluste viimasel etapil, Jaapani rallil kindlustas Thierr...
-
Esmakordselt Lätis peetud WRC sarja rallivõitluse võitis Kalle Rovanperä (Toyota). Pärast viimasel katsel juhtunud draamat, kodukamaral võ...
-
Rallisõit on kompromissitu ala, kus kiirus, oskuslik taktika ja tehnoloogiline täpsus määravad võitja. Pole ruumi eksimusteks – iga kurv, i...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar